tiistai 17. maaliskuuta 2015

Korjataan kerralla koko nainen!

Tänään sain taas käydä seinäjoen keskussairaalassa suu-ja leukasairauksien poliklinikalla.Siellä on kyllä  aivan mahtava henkilökunta, aina ovat yhtä ystävällisiä :)  Oon nyt tässä viimeisen kuukauden aikana rampannu sielä niin useaan otteeseen, ja vihdoista viimein laitettiin ne raudat tuonne suuhun :D



Ennen kun sain lähetteen tuonne keskussairaalaan niin kävin monella eri hammaslääkärillä kysymässä apua hampaiden kulumiseen. Siis oikeasti pahaan kulumiseen. Mulla on melkein koko alahampaat kulunu pois :D Ja jokaiselta pyysin lähetettä keskussairaalaan, mutta kaikki hammaslääkärit hoki mulle samaa asiaa "sulla ei oo tarpeeksi paha purentavika, että sitä lähdettäisiin korjaamaan millään." 

Lopuksi täysin tympääntynenä koko hammaskalustoon,  varasin  konsultaatio ajan, 
suoraan lääkäritalon kirurgille. Vastassa oli todella mukava mies, joka sanoi heti, että mulla on purentavika. Sittehän alotettiin kattomaan nuota mun leegojani ja sain samantien kiireellisen lähetteen keskussairaalaan. Kannatti yrittää kaikkia keinoja :D

Nyt ne raudat on tuola suussa, ja voin kertoa ettei oo mikään kamalan mukava tunne :D Suu on niin täynnä rautaa, että ei puhuttua meinaa saada :D Näytän ihan 14 vuotiaalta teiniltä :D Mutta nytpä on sekin asia hoidossa! :) 

Tänään oli siitä huono päivä, että salille ei kerennyt. Mulla oli tänään lentopallo peli Kurikassa, joten piti valita kumpaan sitä sitten menee! Valitsin sitten lentopallon, niin saa vähän aerobistakin treeniä :D

Takkiin tuli ja selkäkin meni :D Mutta tärkeintähän ei ole se voitto ;) Huomenna taas ihanaa päästä salille, jotenkin siitä on tullu mulle niin kovin tärkeää! Ihana päästä hikoilemaan, voittamaan ja haastamaan ittensä . Tänään pelissä oli pikkasen tönköt jalat, kun eilen salilla oli jalkapäivä! Hyvä kyykky päivä muuten olikin :D Sain taas lisätä vähän painoja tankoon. Kyllä ne lihakset sieltä jostain vielä löydetään ;) Huomenna jos tekis taas vähän vatsoja, että saatais tuota keskikroppaa kuntoon :)

Nyt täytyy mennä nukkumaan, että jaksaa herätä aamulla lasten kans :)

-Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti