perjantai 27. maaliskuuta 2015

Sairastamista ja leipomista

Koko viikko on mennyt sairastaessa, nyt kun minä alan olla terve niin S sairastaa. Koko viikolla ei oo voinu kuvitellakkaan mitään liikuntaa, hyvä että on jaksanut vessan ja sohvan välin kävellä. Paino on pudonnu muutaman kilon, vaikka en oo mitään urheilua harrastanutkaan, luultavasti se tulee takasin, kun taas pääsee salille asti. Vähän ottaa oikeesti päähän tälläset pirun flunssat, kun ne tulee aina silloin kun salilla kulkee loistavasti.

Mua häirittee, miksi mun maha on tuommonen oudon mallinen. Se on niinkun joku laatikko, joka on tuossa mahan päällä. Ehkä se siitä vielä muuttuu paremmaksi, kun oikein paljon treenaa sitä. Harmittaa vain jos joutuu turvautumaan veitseen, että saa tuon ylimääräisen nahan tuosta pois.  Perse on edelleen kadoksissa, vaikka paljon kyykkyjä teenkin. Tuntuu, että se on ainut joka ei ota yhtään mitään itteensä. Mä oon yleensäkkin tällänen kaikki mulle nyt heti ihminen, enkä oikein omista tuota malttia. Tässä projektissa on oppinu, että kaikkea ei oikeasti saa heti, vaan asioiden eteen pitää nähdä kovasti vaivaa.  Mä haaveilen, että joskus saisin oikein palkattua personal trainerin itselleni, niin saisin vielä paremmin tavoitteellisemman ohjelman ja ruokavalion. Mutta kaikki aikanaan, ehkä joskus on vielä rahaa sellaiseen hienouteen. 

Niin kuin jossain postauksessa sanoin, että S:n veljellä on rippijuhlat tällä viikolla ja pääsen leipomaan. Eilen leivoin suolaisia piirakoita kuusi kappaletta. Kaksi aurajuustopiirakkaa, kaksi kasvispiirakkaa ja kaksi kinkkupiirakkaa. 


Tänään oonkin sitten vääntänyt 150 kappaletta jauheliha pikkupizzoja, rakastan näpertää niiden kanssa. Tälläset hommat on ihania, kun saa nähdä vaivaa juhlien eteen. 

Jauhelihapizzoja
Tein myös lapsille nakkipiiloja ja makeana marianne keksejä. Olipas homma, mutta onhan tämä mun yksi lempi puuhista :D Sain pidettyä itseni, etten syönyt kauhean montaa kuormasta, ehkä kolme meni omaan suuhun. Välillä kyllä ottaa niin päähän tämmöset diettailut, kun oon perso tämmösille suolaisille herkuille, mutta loppupeleissä ne ei tuo hyvää oloa, vaan päinvastoin. Heti mahassa turvottaa ja näytän virtahevolta :D Mutta tämä virtahepo menee S:n viereen maate ja kattelee telkkaria.

-Laura


2 kommenttia:

  1. Tsempia todella paljon! Oot jo saavutanut ja aika paljon ;) nyt vaa kärsivällisyyttä ja kova treeniä ja kyllä se siitä ;)
    Itte pelkkän mun vatsan puolesta, se on nii järkky näköinen että pahasti uskon että jää sitä nahka roikumaan :(
    Mut hei ku kommentoit mulle valmentajasta, nik suosittelen tutkia http://www.fitverstas.com/ sivustoa. Siellä on aika mahtava porukka kasassa ja noiden tyttöen avulla saa oikeasti hyvä tulosta ;) mulla on Sonja ja voin vaa kehua sitä! Myös ystäväni on kehunut Emmi. Käy ihmessä tutustumassa. Ja vielä kerran paljon tsempia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Haluaisin vain saada paljon enemmän aikaan :D Kävin kattomassa silloin heti kun sanoit siitä, ja olihan se mahtavan näkönen porukka, mutta rahaa ei vain oo yhtään ylimääräistä laittaa :(

      Poista