torstai 19. maaliskuuta 2015

Salipäivä

Tänään menin aamulla jo 10 salille. Ja ajattelin, että ihanaa kun saa mennä tekemään rauhassa treeninsä! No eihän koskaan mikään mee niinkun suunnittelee  Olin ollut salilla jonkun vartin verran niin sinne pemahti noin 26 oppilasta liikuntatunnille! Se siitä rauhallisesta treenaamisesta. Eihän sen jälkeen tuola pikkusella salilla mitään saanut tehtyä, kun joka ikinen laite ja painot  oli varattu. Murr... Sain sentään tehtyä jonkunlaisen treenin. Kyllä nyt hauikset huutaa hoosiannaa, kun paljon muuta en päässy treenailemaan.

Tänään tein aivan ihanaa kasvissose keittoa. Se on kyllä aina yhtä hyvää ja terveellistä:) Toki kun oli salipäivä niin piti lisätä vähän hiilareita joten tungin sinne keittoon myös makaroonia. :D Vaikka välttämättä ajatus ei kuulosta hyvältä, niin hyvää se oli . Uskokaa pois.  Sit kun piti saada vielä proteiiniakin, niin söin 250g kananmunan valkuaisia, eli 6 munanvalkuaiset! Ja on siinä myös 1 keltuainen niin saa tärkeitä rasvoja siitä :)
Minä olen ollu aina ennen todella nirso ruokieni kanssa, mutta nykyään menee kaikkea laidasta laitaan! Oon myös oppinu syömään aika terveellisesti, ja usein! Kaikista haastavinta tässä laihdutus projektissa on ollu ehdotomasti tämä syöminen. Mun järkeen ei oo mahtunu, että syömällä laihtuu :D Nyt alan sen pikkuhiljaa sisäistää!

Nyt vielä muutama kuva mun ihanasta uudesta takista. Siinä jopa näytän aika laihalta. 

Sit myös ihana uus neule :) 

-Laura

4 kommenttia:

  1. Mahtavaa Laura! Ihanaa kun saa lukea onnistumisen kokemuksia. Tiedän ite aikoinaan 22kg tiputtaneena ettei se aina ole helppoa. Vielä okis hurjasti matkaa mut se onnistuu kun niin päättää! :) pääkoppa on pahin vihollinen, se on tulljt itekki huomattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot tiputtanu ihan mahtavan määrän kans :) Miltäs tämän hetkinen tilanne näyttää? :)

      Poista
  2. Vau, oot kyl tehny hienon duunin!! :) paljon sulla lähti sen superdietin 6 viikon aikana? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei superdieetin aikana lähteny kiloja kun joku 3kg, mutta sit sitä kiinteytystä tapahtu ihan hurjasti! Mä lähdin hakemaan siitä lähinnä ruokarytmiä :D Ja joo tämä ei tosiaan aina oo helppoa. Ite kun peilistä katsoo edelleen se sama lihava Laura :D

      Poista