tiistai 24. maaliskuuta 2015

Sängyn pohjalla

Tottakai se flunssa iski, sitten oikein kunnolla päälle. Eilen makasin melkein koko päivän sängyssä, kun keuhkot on niin kipeät. Eilen aamulla varsinkin, ei meinannut henkinkulkea kun tuli niin kipeää keuhkoputkeen ja keuhkoihin. Huomaa, että vietti koko päivän sängynpohjalla, kun tänään selkä vihottelee aika kivasti, Mun selkä ei tykkää yhtään makaamisesta, aina jos sairastun niin päivän jälkeen jo selkä ja niskat on tosi kipeät, saatika jos sitten makaa monta päivää. Tänään mun olikin sitten pakko nousta heti aamusta ylös, kun S meni kouluun heti aamulla kahdeksaksi. Täälä mä istun sohvalla villasukat jalassa ja katon Iitan kanssa lastenohjelmia <3 Ruokailut on taas raiteillaan ja olokin on vatsassa paljon parempi. Yhtään ei enään turvota, kyllä sillä ruokavaliolla on niin suuri merkitys mun hyvinvointiin. EN osaa edes kuvitella kuinka kamala olo olis, jos nyt söiskin vielä huonosti, Vaikka oon kipeä, niin oon yrittäny syödä kaikki päivän ruuat, eli 5 krt päivässä :)

Tässä sohvalla istuessa oon kattonut kaikkia ihania hiuksia. Mä haluun vaaleanpunaiset tai laventelit latvat <3

Aivan ihanan värisiä. Nyt vain pitäis saada nämä latvat tarpeeksi vaaleaksi, että vois tuommoisen värjätä. Onneksi mulla on ihana parturi, joka toteuttaa mun ideat. Täytyy vain antaa ensin latvan hengittää,ettei tukka tipahda päästä kun viimesi tehtiin pari värinpoistoa. Mitä mieltä te ootte vaaleanpunaisista tai laventelin värisistä hiuksista? :)

-Laura

2 kommenttia:

  1. Voimia ja pikaiset paranemiset :)
    Ihanat hiukset!! Itte nyt koitan saada omat kuntoon, et syksyllä värjäisin pinkiks tai punaiseks.. vuoden tässö tuli blondattu ne mustista blondeihiin ja tukka on pahasti kärsinyt :( ennen oli mustat pitkät, nyt on lyhyet.. ne ei vaa millä kasva, vaa katkee koko ajan. Käyttän öljyjä ja korjavt shampot..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noissa vaalennuksissa on se huono, että ne sit rikkoo sitä hiusta :( ja kiitoksia, nyt alkaa olla jo voitonpuolella :) ootko sä vielä vaalentanut hiusta? Siihen ei varmaan saisi laittaa nyt mitään vaalennusta, ettei katkea kokonaan!

      Poista