tiistai 14. huhtikuuta 2015

Kiirettä pitää

Meillä on ollu ihan törkeän kiireinen viime viikko. En oo kerenny edes ajatella kirjottavani. Anteeksi kaikille siitä. Multa on toivottu postausta mun ruokavaliosta. Se on tuloillaan. Sitten on toivottu postausta superdieettistä. Molemmat kirjotan heti kun saan kaikki kuvat ruuista ym.

Ollaan vietetty Iitan 3 v synttäreitä. Toinen oli niin onnessaan poni synttäreistä. Hän sai syntymäpäivälahjaksi ihania vaatteita ja muutaman my little ponyn.


Oli kyllä ihanat syntymäpäivät ja mikä tärkeintä likka oli tosi tyytyväinen. Kiitoksia kaikille vieraille, jotka teitte pienen tytön päivästä täydellisen. 

Käväisin anopin kanssa sunnuntaina myös ikeassa ja idea parkissa. Sehän käy ihan kuntoilusta, kun juoksee 6 tuntia pitkin kauppoja. Kyllä oli jalat kipeät illalla. Mun kengät vielä jostain syystä hinkkas molempiin pikkuvarpaisiin rakot. ja isovarpaat oli ihan tajuttoman kipeät. Meidän Väinö sai ikean tuomisena isojen poikien tuolin. On muuten ollut tyytyväinen pikku ukko. 
Väinö siirtyi myös pois pinnasängystä, normaaliin lasten sänkyyn. Järkyttävää ajatella, että tuo pikkumieskin on jo noin iso.



 Kaiken tämän häslingin keskellä oon itse ollut niin väsynyt. En meinaa päivisin jaksaa tehdä mitään. Oon yrittänyt nukkua paljon ja muutenkin levätä. Jotenkin silti olo on niin saamaton. Ja tiedän siihen syynkin. Kroppa on ihan sekaisin, kaikesta epäpuhtaasta ruuasta mitä oon syönyt juhlissa. Kyllä pienillä määrillä voi olla suuri vaikutus.Sitten kun ei oo kerennyt sinne salillekaan. Olen kotona yrittänyt vähän tehdä jotain vatsalihaksia, mutta sekin on jäänyt vähäiseksi..  Nyt onneksi alkoi taas ihana arki ja kerkeän keskittyä taas terveellisiin ruokiin ja salilla käymiseen. 


Huomaa, että tämä on se mun juttu. Olin ideaparkissa ja ajattelin, että tarvitsen uusia vaatteita. No siltikin melkein kaikki vaatteet mitä sovitin oli treeni vaatteita. No en sit löytänyt mitään kivoja vaatteita, jotka olis istunu hyvin päälle.Otetaan vastaan suosituksia hyvistä salihousuista. Inhoan kun mun kaikki treenihousut on sellasia jotka tippuu koko ajan jalasta.  Ostin kuitenkin h&m:stä uuden ihanan mekon. Ihan mun näköinen ja tyylinen. 

Meillä meinaa välillä olla ihan järkyttävän vaikeaa S:n kans saada meidän menot sopimaan yhteen. Kun S käy salilla myös sen 4 krt viikkoon ja sitten hänellä on myös itsepuolustus treenit, meinaa viikosta loppua tunnit kesken. Joskus kun saadaan lapset hoitoon niin mennään yhdessä salille. Se on kyllä todella harvinaista luksusta, mutta silloin kun se onnistuu niin se on kivaa yhdessä oloa.



Oon kärsinyt monta päivää ihan järkyttävästä närästyksestä. Kahvia en pysty juomaan enään kupillistakaan. Eilen join yhden kupposen kahvia ja jouduin oksentamaan, kun siitä tuli niin paha olo. Täytyy varmaan käydä lääkärissä, kun tuntuu ettei mistään ole apua. Äsken tulin salilta ja elin elämäni kamalimman tunnin. Sain ilmeisesti sappikohtauksen. En oo ikinä ollut noin kipeä, en edes synnyttäessä. Nyt koko ylävatsa on ihan kosketusarka. Eikä pysty nousta seisomaan. Justiin ja justiin pääsin hengissä kotia asti. Nyt täytyy levätä loppu ilta. Oli muuten super hyvä treeni äsken.

-Laura





2 kommenttia:

  1. Vau! Oot kyllä hienosti pudotellut painoa. Mieletön saavutus. Mulle vielä niin kaukaista jos onnistun ikinä.
    Sappikohtaus on ihan kamala. Kun ite aikoinaan sain ekan sappikipukohtauksen luulin, että kyseessä on sydänkohtaus. Kipu oli tajuton. Kaksin kerroin olin ja kiemurtelin tuskissani enkä kunnolla hengittää pystynyt. Teki niin kipeää! Kohtaus meni ohi vasta kun sain sairaalapäivystyksessä kokeeks Litalgin lääkettä (sappikohtauksiin lääke). Kipu tuntui ylävatsalla ja säteili selkään asti. Kuin olis mut puukotettu. Nyt on sappirakko jo aikaa sitte poistettu leikkauksessa. Kivut ei pahaks onneks mulla jääneet leikkauspöydälle vaan mulla yhä sappijohtimet kramppaa aiheuttaen saman kivun. Kannattaa käydä lääkärissä sinunkin. Mulla pitää aina olla varuulta Litalginia kotona. Ja mulla kipu lievittyy hyvin lääkkeellä. Myös tosi lämmin suihku jeesaa ja auttaa sietämään kivun - vinkiksi vastaisuuden varalle.
    Kiva blogi sulla. Pitäis itekin inspiroitua kun kuitenkin rakastan kirjoittamista ja valokuvausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä säkin onnistut jos vain päätät noin:) kaikki lähtee itestä liikkeelle. Pitää vain jaksaa pitää pääns:) oon varma, että kaikki jotka haluaa oikeasti laihtua onnistuu siinä! :) onneksi mulle ei oo enään tullut noita sappikohtauksia! Hyi kun oli kamalaa.

      Poista