keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Pääsiäinen,synttärit,synttärit,synttärit ja synttärit

Ens viikolla on kyllä ihan mahtavaa alottaa taas ihan rauhallinen, normaali arki.Vaikka on aivan yli ihanaa nähdä kaikkia sukulaisia ja jutella niiden kanssa kuukausien tapahtumista. Kun ei me oikein muualla sitten nähdä, kuin jonkun juhlissa. Ollaan juhlittu nyt aivan tajuttomasti, koska kaikilla on syntymäpäivät näin keväällä. Tuntuu, että ollaan vain oltu koko ajan juhlissa. Ollaan oltu maanantaina,tiistaina ja tänään syntymäpäivillä. Iita 3 v, kysyi äsken nukkumaan mennessä, että kenen syntymäpäiville huomenna mennään. No huomenna ei mennä kenekään syntymäpäiville vaan leivotaan Iitan synttäreitä varten, jotka on sitten lauantaina. Iita halusi my little pony synttärit ja tämä äiti yrittää mahdollisimman hyvin neidin toiveen toteuttaa.
Yks päivä heitettiin S:n ja Väinön kanssa pyörälenkki. Pyöräily olikin pitkästä aikaa ihanaa. Koko talvena, kun ei ole päässyt pyöräilemään, niin se tuntui taas aika mukavalta ja helpolta. Viime kesänä kävin muutaman kerran pyöräilemässä, mutta se tuntu kyllä niin raskaalta siltä, että varmasti kuolen tähän pyörän selkään. Painoa oli sillon reippaasti enemmän ja yleiskuntokin oli tosi huono. Oon ihan hämmästyny, kuinka helpolta ja vaivattomalta se tuntui  kunnon puolesta. Se kunto sieltä kyllä yllättävän nopeaa palautuu, kun jaksaa vain lähteä liikkeelle. 

Kiukkuinen pyöräilijä<3


Sali oli maanantaina kiinni, joten sillon ei päässyt salille. Eilen olin tekemässä jalkatreenin, kyykyt suju yllättävän helposti. Melkein 70kg oli niskassa, ja jaksoin tehdä 6x10 sarjat. Sit tein 20kg syväkyykkyjä smithissä.  Mulla on järkyttävän kankeat lonkat, koska en mä yksinkertasesti vain pääse sinne alas asti. EI vaikka kuinka yrittäis. S, mulle hokee koko ajan, että oman kropan mukaan mennään, että ei kaikki vain pääse niin alas. No tottahan se on, mutta kun mä haluaisin aina tehdä kaiken 120 lasissa ja tuntuu, että kun en pääse alas asti, niin teen sen vain 60 prosenttisesti. Vaikka eihän se toki niin ole. Huomenna olis pakko päästä treenaamaan jossain välissä muuten tulee hulluksi. Meinaa olla niin tiukka viikko taas, että meinaa pakostikkin jäädä tuo saleilu vähemmälle. Ja siitä en kyllä tykkää yhtään, mutta kun leivottava on.  

Meille tulee perjantaina vihdoin uusi keittiön pöytä. Oon ihan fiiliksissä. Se on ihan mun näkönen, kun se on teetetty just sellaseksi kun halutaan. Täytyy jättää juhla siivoomiset, vasta perjantai iltaan kun siitä asentamisesta tulee kuitenkin sotkua. Tai en mä tiedä tuleeko, saa nähdä. 


Oon menny kaikki päivät dieetin mukaan, vaikka herkkujakin on tullu syötyä joka synttäreillä.  Hui. Painaakohan sitä taas 5 kg enemmän tämän viikon lopussa.
Banaania aina treenin päälle :)

Tässä on mun joka päiväinen aamupala. Maistuu joka aamu silti yhtä hyvältä.

Laiska kun oon, niin join suoraan tehosekottimen kannusta :D




Jos sitä painuis sänkyyn niin jaksais taas painaa loppuviikon täysillä. :)
Hyvää yötä
-Laura







2 kommenttia:

  1. Hahah, luulin et mun mies on ainoa joka juo suoraa kannusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä minäkin siitä juon :D En jaksa sotkea montaa kippoa :D

      Poista